Nowa inicjatywa: Slam Inside

Na początku września powstał nowy portal poświęcony koszykówce, do którego współtworzenia zostałem zaproszony - Slam Inside. Nie jest to serwis koncentrujący się na newsach, jakich wiele w Internecie i których jest już przesyt - w zamian proponuje on rozwinięte komentarze, analizy i szeroko rozumiane opinie. Zapraszam do odwiedzania strony.

W ekipie Slam Inside znaleźli się znani pewnie części z was redaktorzy serwisów Spacejam blox, Z krainy NBA oraz inni. Dziś pojawił się też mój pierwszy wpis, który postanowiłem zareklamować na Wysoko nad obręczą - z mojego blogowego rozpędzenia, napisałem tekst, który okazał się dużo dłuższy, niż to pierwotnie zaplanowałem. Oddaje w nim honory najbardziej niedocenianemu zawodnikowi w historii NBA - rozwiązanie tej nietrudnej zagadki po kliknięciu w zdjęcie:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz